Takuu ja tuki

Acer

Acer yhteystiedot

Puh. 09 876 3574

[email protected]

https://www.acer.com/ac/fi/FI/content/support

Takuu

Takuuajan ja takuun kattavuuden löydät kuitista ja tuotteen lisätiedoista.

Tietokoneet, näytöt, tabletit, projektorit: Takuuasiat valmistajan tuen kautta.


Apple

Tekninen tuki: 0800 96162

Huoltoliikehaku:
https://locate.apple.com/fi/fi/

Huom!
iPhonesta, Apple Watchista ja iPadista täytyy poistaa Find my iPhone-ominaisuus ennen huoltoon lähettämistä.

Mcare on virallinen huoltoyhtiö kaikille Applen tuotteille:

www.mcare.fi

Helsinki
mcare Oy
Ruoholahdenkatu 8
00180 Helsinki

puh: 020 766 1670
email: [email protected]
Auki arkisin 09-17

Tampere:
Puutarhakatu 10, Anttilan talo,
käynti Kuninkaankadun puolelta,
33210 Tampere
Ma-Pe 09-17
[email protected]

Oulu
Aittatori 21
(Rantakatu 6, Mustan-Pekan yhteydessä)
90100 Oulu
Ma-Pe 09-17
[email protected]

Jyväskylä
Kilpisenkatu 5
40100 Jyväskylä
Ma-Pe 09-17
[email protected]


ASUS

Tietokoneet

Asuksen huoltopalvelu on avoinna ma – pe klo 10.00 – 17.00.
Puhelinnumero: +358 (0)9 69 37 96 90.

https://www.asus.com/fi/support/

Voit myös toimittaa tuotteen suoraan Infocarelle:

InfoCare Workshop Oy
Silvastintie 1
01510 Vantaa
puh 010 574 5200 (ark. klo 9-16)
[email protected]
www.infocareworkshop.fi

Asiakaspalvelupiste avoinna arkisin 08.30-15.30

https://infocareworkshop.fi/fi/ota-yhteytta

Näytöt

Asuksen huoltopalvelu on avoinna ma – pe klo 10.00 – 17.00.
Puhelinnumero: +358 (0)9 69 37 96 90.

https://www.asus.com/fi/support/

1. Soita Asukselle numeroon 09-69379690
2. Mene rma.asus.fi sivustolle jonne voit syöttää saamasi RMA-koodin
4. UPS toimittaa vaihtonäytön ja samalla noutaa vanhan pois

Komponentit ja muut tuotteet

Asuksen huoltopalvelu on avoinna ma – pe klo 10.00 – 17.00.
Puhelinnumero: +358 (0)9 69 37 96 90.

https://www.asus.com/fi/support/

Komponenttien ja muiden tuotteiden takuuasiat hoituvat suoraan jälleenmyyjän kautta.


ATEN

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

BOYA

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Brother

Tekninen tuki

Tuki 09 875 92 277 (Ajureihin, ohjelmistoon ja verkkoon liittyvät kysymykset.)
Huolto 09 875 92 288 (Laitteen toimivuuteen liittyvät kysymykset.)

[email protected]

Huolto

Laitteen voi toimittaa huoltoon suoraan Brotherin virallisiin huoltopisteisiin:

https://www.brother.fi/service-centres


Dell

Tekninen tuki

http://www.dell.com/support/incidents-online/fi/fi/fidhs1/contactus/Dynamic

Takuunalainen Basic-tuki

Puh. 020 753 35 55
Ma–to klo 8.00–17.00
Pe klo 8.00–16.00

Valmistaja suosittelee ensisijaisesti ottamaan yhteyttä valmistajan tukeen. Otathan sarjanumeron valmiiksi esille.

Yritysasiakkaiden ProSupport –tuki ja huoltopyynnöt 020 753 35 66
24 h, palvelee suomen kielellä klo 8 – 16 maanantai – perjantai, muina aikoina englanniksi.

Huollon seuranta:

https://dell.aftermarketrepair.com/app/utils/main


Deltaco/ Deltaco Gaming / Deltaco Office

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

D-Link

Suomenkielinen puhelintukinro 0600–1 555 7
Aukiolo: arkisin 09.00-21.00
sähköposti:[email protected]

Takuuaikana D-Link sitoutuu korvaamaan viallisen tuotteen vaihtotuotteella, jonka ominaisuudet ovat samat tai paremmat kuin alkuperäisellä. Vaihdettuun tuotteeseen kohdistuu luonnollisesti alkuperäinen takuuaika. Vaihtolaite voi olla korjattu laite ja sen malli voi erota alkuperäisestä, kunhan ominaisuudet ovat alkuperäiseen laitteeseen verrattuna samat tai paremmat. Vaihtotuote tai -osat voivat sisältää korjattuja tai kunnostettuja osia tai komponentteja.


Ergotron

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

F-Secure

F-Secure Tukipalvelu
Suomi
Kielet: suomi ja englanti
ma-pe 9-18*
Puh. +358 (0) 9 4245 4493

*Suljettu Suomen kansallisina juhlapyhinä.


Fujitsu

Fujitsu tarjoaa tietokoneilleen tukipalvelua, jonka pituus vaihtelee tuotteittain.
Fujitsu-tietokoneiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18

  • Maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuajan numerossa 0800 0 5979
  • Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 (2,97 €/min + pvm)

Huoltokutsun voit jättää arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979. Liitäthän aina mukaan laitteen sarjanumeron ja kuvauksen ongelmasta. Etenkin tieto mahdollisista virheilmoituksista on tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta. Sarjanumero löytyy pöytäkoneissa keskusyksikön takaa, ja kannettavissa tietokoneissa se on laitteen pohjassa. Sarjanumero sisältää 10 merkkiä ja se on merkitty yleensä tekstin Serial No. perään.

Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse: Huoltokutsut: [email protected]


HAMA

Takuu

Tuotteilla 2 vuoden takuu. Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
  • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

HP

Kaikki huollot hoituvat HP:n tuen kautta.

Kuluttajamallit: 09 81 710 005 (arkisin 8.30-18.00)

Yritysmallit: 09 8171 0031 (arkisin 8.00-17.00)

Täysi tukinumeroiden listaus: http://www8.hp.com/fi/fi/contact-hp/phone-assist.html

Tukisivusto: https://support.hp.com/fi-fi/

Takuuhuollot ja takuun ulkopuoliset huollot kuluttajamallien tietokoneille

Elcare Nordic Oy
Silvastintie 1
01510 VANTAA

Asiakaspalvelu: [email protected], puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)

Matkapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24%). Lankapuhelimesta soittaessa 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24%).

Kuluttajamalleja ovat: Presario, Pavilion, Pavilion Elite, G-mallisto (Esim. G72, G76 jne.), Notebook, Envy, Omen, X360, HP 100-sarja, Folio (Ei Elitebook Folio), Chromebook, Spectre (ei pro), TouchSmart, Slate touch, Slate AIO (all-in-one) ja Slate tablet mallit.


JVC

Asiakas voi ottaa yhteyttää tuki -ja takuuasioissa meihin tai suoraan Infocareen.

Infocare:

InfoCare Workshop Oy
Silvastintie 1
01510 Vantaa
puh 010 574 5200 (ark. klo 9 – 16)
[email protected]
www.infocareworkshop.fi

Asiakaspalvelupiste avoinna arkisin 8.30 – 15.30

https://infocareworkshop.fi/fi/ota-yhteytta


Kingston

Tuki

https://www.kingston.com/en/support

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

KOSS

Tuotetuki ja takuu

http://www.koss.fi/garanti/default.html


Lenovo

Lenovo tekninen tuki

Lenovo Huolto (IdeaPad): 09 747 902 51 (valinta 2) ma-pe klo. 09:00 – 18:00 tai [email protected]

Lenovo Huolto (ThinkPad): 09 747 902 51 (valinta 3) klo 08:00 – 17:00

Tuotteen tunnistamista varten paina numeroa 0

Tukisivusto: support.lenovo.com

Takuun haku sarjanumerolla: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/warrantylookup#/


LG

LG tekninen tuki

Tukisivusto: https://www.lg.com/tuki

Varaa huolto:
https://www.lg.com/fi/tuki/repair-warranty/request-repair


Logitech

Logitech tekninen tuki

https://support.logitech.com/fi_fi/contact-support
+358 (0)9 725 191 08
Ma–pe: 10.00–19.00

Harmony-tuotetuki
Lisämaksuton puhelin- ja sähköpostituki ovat käytettävissäsi vain rajoitetun ajan Harmony-laitteen ensimmäisen käyttöönoton jälkeen.
Puh 0800 913192
Ma-Pe: 11:00-19:0

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Varaosat

Varaosia takuun ulkopuolella voi ostaa suoraan täältä:

http://support.logitech.com/fi_fi/parts


Manfrotto

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Nordic Home Culture

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista, asiakastilin kautta tai tuotetiedoista.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Sandisk

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

SkullCandy

Takuu

Tuotteilla 2 vuoden takuu. Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
  • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Sony

Huolto:
Sony Electronics asiakastuki:
09 69379450
https://www.sony.fi/support, myös ohjekirjat.

Audio/Video tuotteet, ei puhelintuotteita eikä kameroita:
Elcare Nordic Oy
Puhelin: 010 574 5200
https://elcare.com/fi-fi
Email: [email protected]

Xperia (Puhelintuotteet)
Resete
Hiomotie 38
00380 Helsinki
Puhelin: 0600 0 1060 / Email: [email protected]

Varaa huolto (Sony puhelimet, tabletit ja tietokoneet):
https://online.resete.fi/

Kaikki kamerat ja objektiivit
Electrocare Nordic AB
Puhelin: +46 776-70 03 03
https://elcare.com/
Email: [email protected]


Streetz

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista, asiakastilin kautta tai tuotetiedoista.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

TP-Link

Tuki

TP-link tekninen tuki (Vain englanniksi)

Puh 029 1700425 (English Service)
Fee: Depending on rate of different carriers
Service Time: 24 hours a day, 7 days a week
https://www.tp-link.com/fi/support/contact-technical-support#Hotline-Support

Takuu

Takuuasiat hoituvat kauttamme.

  • Varmista, että takuuaikaa on vielä jäljellä tuotteessa joko kuitista tai asiakastilin kautta.
  • Tee ilmoitus takuupalautuksesta lomakkeella tästä
    • Anna tuotteen viasta mahdollisimman tarkka kuvaus sekä miten kyseinen ongelma ilmenee.
  • Saat sähköpostiisi viestin, missä kerrotaan tarkemmat ohjeet takuupalautuksen suhteen.

Philips

Kaikki tuotteet (pl. näytöt) huoltaa Infocare. Kaikkien tuotteiden (myös näyttöjen) kohdalla tekninen tuki auttaa.

Puh 09 8862 5040 (Ma-pe 9 – 18)
Live chat www.philips.fi/support (Ma-pe 09 – 18)

Infocare:

InfoCare Workshop Oy
Silvastintie 1
01510 Vantaa
puh 010 574 5200 (ark. klo 9 – 16)
[email protected]
www.infocareworkshop.fi

Asiakaspalvelupiste avoinna arkisin 8.30 – 15.30

https://infocareworkshop.fi/fi/ota-yhteytta


Yamaha

Huolto

Hifi- ja audio

Miro Oy
Valimotie 1 B
00380 Helsinki

Puh. 09 58 77 109
www.mirooy.com

[email protected]